lördag 9 april 2011

Sockerbakis

Så alltså... käkade godis igår. Mår lite som man gör när man är bakis, gahh! Hatar sockerbakfyllan verkligen. Jag vet inte riktigt varför, eller jo. Jag var extremt hungrig och så blev det som det blev, inget att älta direkt och jag får se det som kolhydratsladdnings inför mitt pass idag!

Däremot tänkte jag hänga på den sockerfria veckan vissa bloggar snackar om. Jag måste komma bort från sockret, inte för jag direkt är sugen på det hela tiden utan för att jag inte respekterar hur dåligt det är för mig. Does that make any sense?

Hur som helst. Vaken tidigt på en lördag. Solen skiner och jag börjar ladda med vatten och frukost. Snart beger jag mig ut på ett långpass som verkar kunna bli hur mysigt som helst!

Hörs sen mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Haha vi är två idag som är sockerbakis!!! Ha ha skillnaden är att jag tänker inte springa idag...har tappat lite motivation just nu.
    Skit.... det känns inte bra!

    Men jag hoppas det går superbra för dig på ditt långpass.

    kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får tillbaka motivationen snart, oftast räcker det med bara några löparfria dagar för att få upp suget!

    SvaraRadera