söndag 6 maj 2012

Månadsmååååååål

Okej darlings! Så var det dags med genomgång av förra månadens mål.

April: Mängd och lugn i kropp och sinne 
- Löpning 4 långpass varav ett pass 25km
- Springa minst 15 pass löpning
- Stressa långsamt inför bröllop och var glad

Så jajamensan! I did it allt. En mycket nöjd Linda som lyckades klämma in 4 långpass, varav ett var på jobbiga (men helt klart genomförbara) 25 km. Dessutom fick jag in två extrapass distanslöpning också.

Hittills har jag definitivt stressad långsamt inför bröllopet men jag misstänker att den stora "stressmällen" kommer nu, denna sista månaden. Så med detta i åtanke laddar jag nu inför målen i maj.

Maj: Prestera
- Lopp: Göteborgsvarvet 12 maj under 2h
- Planera det sista inför bröllop och släppa press om träning efter Göteborgsvarvet

Inte så svårt eller? Phu! En vecka kvar till varvet och det enda som går på repeat i min skalle är att jag ska klara det under två timmar, även om det är folkmassor överallt. Har man inte huvudet med sig från början är det i princip omöjligt att nå sina mål. Så därför - peppen på topp!

Peppen is on teh roof!

3 kommentarer:

  1. du har btw fel adress till mig bland länkrna :)

    SvaraRadera
  2. Jag har nog inte tagit bort den gamla bara! För den nya har jag med där ;)

    SvaraRadera
  3. Grymt kul att läsa!
    Själv skadade jag foten efter blodomloppet och förtår inte hur jag ska kunna klara en halvmara i framtiden.
    Ska du springa Malmömilen?

    SvaraRadera